Naročila 041-845-311 PO-PE 10-18h

Parfumi z imeni znanih blagovnih znamk niso originali!

Splošni pogoji poslovanja

S spletno stranjo www.tiamo.si upravlja podjetje TI AMO, trgovina in storitve, Mitja Zorman s.p. Podjetje je vpisano v Poslovni register Slovenije na dan 01.10.2015.

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani www.tiamo.si (v nadaljevanju: tiamo.si) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ter ostalo predpisano zakonodajo za prodajo preko interneta in takšen način poslovanja. Pogoji obravnavajo delovanje tiamo.si ter poslovni odnos med Mitja Zorman s.p., registriranimi uporabniki (v nadaljevanju: uporabniki) in kupci blaga ali storitev (v nadaljevanju: kupci).

1. Splošno o tiamo.si

Tiamo.si je spletna stran, na kateri se izvaja spletna prodaja parfumov.

2. Ponudba in izvor

Ponudba, ki se nahaja na spletni strani, se lahko zaradi narave poslovanja dnevno spreminja. Cene posameznega blaga so redne in akcijske cene oz. cene s popustom.

Mitja Zorman s.p. odgovarja za kvaliteto blaga ali izvedbo storitve. Mitja Zorman s.p. tudi odgovarja za morebitne pritožbe ali posledice, ki bi lahko nastale, ko uporabnik koristi blago ali storitev. Za izvedbo storitev ali prodajo blaga in s tem povezanimi morebitnimi pritožbami je v celoti odgovorno podjetje Mitja Zorman s.p.

Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last podjetja Mitja Zorman s.p. ali njegovih dobaviteljev, poslovnih partnerjev. Slike parfumov so simbolične. Parfume točimo v univerzalne in okrasne stekleničke, ki so posebej predstavljene tako na straneh parfumov kot tudi na podstrani www.tiamo.si/steklenicke.

IZVOR DIŠAV

V naši spletni trgovini in poslovalnicah ponujamo točene parfume Mistral proizvedene na Poljskem, čigar generalni uvoznik za Slovenijo je podjetje A Real, Alenka Rožen s.p.

Dolgoletne izkušnje proizvajalca so iz najvišjega razreda, kar pomeni da je vonj jamstvo kakovosti in trajnosti našega parfuma.

Naše dišave se zgledujejo po najbolj znanih dišavah na svetu in lahko zadovoljijo tudi najbolj prefinjene okuse. Seznam točenih parfumov večkrat na leto tudi povečujemo zaradi novitet na svetovnem trgu.

Prodaja točenih parfumov poteka z izlitjem iz velikih steklenic v izbrane majhne stekleničke štirih različnih kapacitet (15, 30, 50 in 100 ml). Ta oblika prelivanja parfumov je znana že stoletja nazaj.

V današnjem času ta oblika združuje tradicijo najvišje kakovosti. Oblika prelivanja parfumov je zanimiva, ob enem pa najcenejša oblika, ki obstaja na tržišču parfumov.

Točeni parfumi spadajo v skupino EDP (Eau de Parfum) in so veliko bolj vzdržljivi kot običajno komercialno dostopni izdelki za osebno nego, kot so npr. toaletne vode (Eau de Toilet).

Imena parfumov so last določenih blagovnih znamk, katerih ne zastopamo, temveč jih uporabljamo zgolj za identifikacijo točenih parfumov!

Točeni parfumi niso pakirani kot originalni izdelki!

3. Postopek registracije uporabnika na tiamo.si

Uporabnik lahko naročilo opravi kot gost ali kot registriran uporabnik.

Da bi uporabnik lahko na spletni strani tiamo.si spremljal svojo zgodovino naročil, status odprtih naročil ter opravil ponovitev preteklih naročil, se mora registrirati. Uporabnik poda svoje podatke, elektronski naslov, naslov za dostavo in ostale podatke. Dodeljeno uporabniško ime predstavlja elektronski naslov uporabnika. Prvo geslo uporabnik prejme od tiamo.si, kasneje pa si uporabnik geslo lahko poljubno spremeni. Geslo se prejme preko elektronske pošte. Z registracijo se uporabniku omogoča nakup. Uporabnik se lahko včlani v storitev prejemanja elektronskih novic, kar pa lahko naknadno v svojem profilu spreminja (Moj račun, Nastavitve računa).

Registracijo lahko kupec opravi na strani www.tiamo.si/moj-racun ali med samim nakupom.

4. Nakup in račun

Mitja Zorman s.p. nastopa kot podjetje, ki ponuja blago ali storitve preko interneta. Kupec znesek plača podjetju Mitja Zorman s.p., skupaj z blagom ali storitvijo pa prejme tudi račun. Podjetje posluje na območju Republike Slovenije. Izdelke pošiljamo na območje Republike Slovenije.

POTEK NAROČANJA

Naročanje poteka preko interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Kupec izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah. Svoj izbor izdelkov pregleda na strani Košarica, kjer mu je prikazana celotna vrednost naročila z morebitnimi ostalimi stroški naročila (dostava ipd). Na tej strani lahko vpiše tudi kodo za popust, v kolikor ponudnik v času oddajanja naročila izvaja tovrstne promocije. Ko je kupec zadovoljen z izborom, s pritiskom na gumb Nadaljuj na blagajno preide na stran, kjer vpiše potrebne podatke o plačniku, naslovu dostave, izbere plačilno sredstvo, lahko pa tudi registrira račun ter se prijavi na novice.

Po vpisu in izboru vseh potrebnih podatkov za uspešno oddajo naročila, kupec preveri vse podatke. Naročilo odda s pritiskom na gumb Oddaj naročilo. V primeru, če kupec izbere plačilo PayPal, se kupcu odpre dodatno okno, v katerem se vpiše v svoj PayPal račun in potrdi plačilo. S tem je nakup opravljen.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral, celotno naročilo pa je ovrednoteno z vrednostmi in morebitnimi ostalimi stroški naročila (dostava ipd). Kupec ima v roku do odpošiljanja blaga pravico do preklica naročila (naročilo je potrebno preklicati po elektronski pošti na naslov info[afna]tiamo.si). Obvezno je potrebno dopisati številko naročila. Elektronski naslov s katerega opravljate preklic naročila, se mora ujemati z elektronskim naslovom, ki je uporabljen pri potrditvi nakupa. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob odpremi naročila ponudnik zaključi naročilo ter o tem obvesti kupca. Podrobnosti o pogodbi na daljavo so vedno na voljo na strežniku www.tiamo.si, kamor naročnik dostopa z uporabniškim imenom in geslom, ki ga prejme ob prvem naročilu. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

KUPOPRODAJNA POGODBA

Kupoprodajna pogodba med podjetjem Mitja Zorman s.p. in kupcem je v spletni trgovini www.tiamo.si sklenjena v trenutku, ko Mitja Zorman s.p. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (obvestilo o prejemu naročila).

Od tega trenutka dalje so vse cene in ostali pogoji določeni ter veljajo za podjetje Mitja Zorman s.p. in za kupca. Kupec je oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (prvo elektronsko sporočilo o oddaji in statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja Mitja Zorman s.p.

RAČUN

Vsak paket vsebuje tudi fizičen račun, ki ga sicer stranka prejme tudi po elektronskem naslovu.

5. Načini plačila

Nakup preko Tiamo.si je varen, preprost in udoben. Kupec mora poskrbeti, da so njegovi podatki pravilni in resnični, ne glede na način plačila.

Znesek naročila nakažete na naslov:

Podjetje: Mitja Zorman s.p.
Naslov: Župetinci 50, 2236 Cerkvenjak
Sklic: SI00  ### (### je številka naročila)
Koda namena: GDSV
IBAN: SI56 0468 2011 4204 878
Banka: Nova KBM d.d.
BIC: KBMASI2X

OMOGOČAMO NASLEDNJE NAČINE PLAČILA:

Plačilo preko UPN naloga (po predračunu)

Pri oddaji naročila označite, da želite plačilo izvesti preko plačilnega naloga oz. vaše spletne banke. Po oddaji naročila boste na vaš elektronski naslov dobili vse potrebne podatke za izvedbo plačila. V tem primeru vam odpremimo paket šele naslednji dan, ko dobimo vaša sredstva na naš račun. Odpremo lahko pohitrite v tem primeru tako, da nam pošljite dokazilo o vašem plačilu na elektronski naslov info[afna]tiamo.si. V primeru prejetega plačila do 12h vam bomo odposlali paket še v istem dnevu.

Plačilo preko sistema PayPal

Pri oddaji naročila kliknite izberite Paypal ter potrdite s klikom na Paypal Buy Now. Pojavilo se bo novo okno, kjer se prijavite v svoj Paypal račun in zaključite plačilo.

Plačilo s plačilno kartico (Mastercard, Visa, American Express, Discover)

Če Paypal računa nimate in bi želeli plačati le s katero od naštetih plačilnih kartic, izberite možnost Paypal ter potrdite s klikom na Paypal Buy Now. V pojavnem oknu boste namesto prijave kliknili Create an Account (ustvari račun). V pojavnem oknu se bodo prikazala polja za vnos kartičnih podatkov, naslov za račun ter e-poštni naslov, kamor boste prejeli potrditev transakcije.

Plačilo po povzetju

Prevzem paketa boste plačali poštarju ob prejemu pošiljke.

PLAČILNI ROKI

  • pri plačilu s plačilno kartico in paypalom – takoj ob oddaji naročila
  • preko UPN naloga – do 7 delovnih dni
  • plačilu po povzetju – ob dostavi pred prevzemom pošiljke

Zgornji načini plačil veljajo pri vseh ponudbah razen, če je drugače navedeno v sami ponudbi.

Pridržujemo si pravico, da pri določenih ponudbah poljubno omejimo načine plačila na samo enega ali poljubno kombinacijo plačilnih načinov. Takšna sprememba bo jasno zapisana pri sami ponudbi.

Naročila so v elektronski obliki shranjena na strežniku in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun). Podjetje posluje na področju Republike Slovenije. Izdelke pošiljamo na področje Republike Slovenije.

6. Cena ponudbe

Cene vseh ponudb blaga ali storitev so vnaprej določene in vsebujejo DDV. Cene veljajo za vse kupce vendar le v času trajanja posamezne ponudbe in v primeru plačil navedenih v teh pogojih ter samo na spletni strani tiamo.si.

Cene veljajo do trenutka dobave izdelka. Pridržujemo si pravico do spremembe le-teh.

Cene se zaokrožujejo na dve decimalni mesti (1 cent).

Z registracijo obiskovalec/kupec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa ter dostop do vseh podatkov pogodbe na daljavo.

Pogodba na daljavo med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji določeni in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

S plačilom po predračunu kupec sprejme splošne pogoje.

7. Minimalna vrednost naročila

Znesek minimalnega naročila znaša 9,00 EUR brez morebitnih stroškov poštnine. Kupec je med nakupom (dodajanju v in odstranjevanju izdelkov iz košarice) ter med pregledom same košarice obveščen o znesku, v kolikor le ta ni enak ali ne presega zneska minimalnega naročila.

8. Varnost nakupa s plačilnimi karticami

Ponudnik zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov. Poskrbljeno je za varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami, ki se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku.

9. Varovanje osebnih podatkov

Pri registraciji ali nakupu kupec dovoli podjetju Mitja Zorman s.p. zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov.

Mitja Zorman s.p. se zavezuje, da bo skrbno in v skladu z zakonodajo varoval podatke uporabnikov.
Podatki se zbirajo na podlagi osebne privolitve posameznika in za nedoločen čas oziroma, če Zakon o varovanju osebnih podatkov predvideva drugače, za čas kot ga predvideva.

Osebni podatki se zbirajo za namen nemotene izvedbe naročil oz. ponudbe, komunikacijo s kupcem, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev ter, če se kupec tako odloči, za pošiljanje obvestil, novic in ponudb (preko sms sporočil, elektronske pošte, pisno na naslov).

V tem okviru se zbirajo naslednji podatki: IP naslov, osebno ime, naslov stalnega ali začasnega prebivališča, datum rojstva, spol, telefonska številka, naslov elektronske pošte, čas in datum registracije ter arhiv komunikacije s spletno trgovino. V kolikor bi šlo za darilni bon se zbira še ime in priimek obdarovanca ter njegov naslov.

Podjetje Mitja Zorman s.p. spoštuje zasebnost uporabnikov spletne strani tiamo.si in se zavezuje, da bo pridobljene osebne podatke skrbno varovalo in jih brez privolitve ne bo posredovalo tretji osebi oziroma jih ne bo uporabilo drugače kot izključno za zgoraj navedene namene, razen v primerih, ko bi te podatke zahteval pristojni državni organ, ki bi za to imel zakonsko osnovo in v primeru, da obstaja sum zlorabe pri poslovanju s strani uporabnika spletne strani. Mitja Zorman s.p. lahko podatke posreduje samo pogodbenemu obdelovalcu podatkov.

Vnašanje osebnih podatkov in podatkov za plačilo poteka preko varnega spletnega obrazca, zaščitenega z enakimi ali podobnimi šifrirnimi mehanizmi, kot jih uporabljajo banke in druge zaupanja vredne institucije.

Uporabnik je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, na način, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Zbirka osebnih podatkov je zavedena na spletni strani informacijskega pooblaščenca (www.ip-rs.si).

10. Komunikacija z uporabniki

Komunikacija z uporabniki tiamo.si poteka preko spletne strani in preko elektronskih sporočil torej preko sredstev komunikacij na daljavo, v izjemnih primerih tudi telefonsko oz. po pošti. Komunikacija z uporabniki poteka tudi preko družabnih omrežij na katerih je registriran profil TI AMO točenih parfumov.

Uporabnik za določeno ponudbo izve na internetni strani www.tiamo.si, preko oglasnih sporočil v tiskanih, elektronskih, spletnih medijih, radijskih ali televizijskih medijih.

Ponudba na spletni strani bo sestavljena na način, da bo iz njenega sporočila jasno in razvidno, da gre za ponudbo blaga ali storitev z določenimi popusti, akcijami ali ugodnostmi ter pogoji, pod katerimi bo možno pridobiti določeno ponudbo.

Uporabnik se bo lahko naročil na prejemanje elektronskih obvestil in se od prejemanja tudi na enostaven način odjavil. Obvestila zajemajo informacije o aktualnih ali bodočih ponudbah, promocijo tiamo.si ter druga oglasna sporočila tiamo.si ali njenih partnerjev. Za prejemanje obvestil se smatra, da je potrebna osebna privolitev in ni možno, v kolikor pri registraciji uporabnik to ne označi ali se na drug način ne prijavi nanj.

11. Osnovne informacije za uporabnike

Na spletni strani tiamo.si se nahajajo informacije o podjetju, ki upravlja s spletno stranjo. Te informacije so ime in sedež podjetja, kontakti ter druge potrebne informacije, najmanj pa tiste, ki jih zahteva zakonodaja.

Uporabniki bodo našli tudi informacije blaga ali storitev, pogoje dostave, veljavnosti ponudb in ostale informacije.

Uporabniki, ki imajo kakršna koli vprašanja v zvezi s ponudbo, lahko ta vprašanja zastavijo preko spletne strani. Preko elektronskega naslova oziroma kontaktnega obrazca, telefonsko ali preko družabnih omrežij. Način zastavljanja bo obrazložen na sami spletni strani, v družbenem omrežju ali drugače. Tiamo.si lahko ta vprašanja skupaj z odgovori tudi objavi. V kolikor bo potekala avtomatična objava, si tiamo.si pridržuje pravico izbrisa teksta, ki je žaljiv, nezakonit, nemoralen ali kazniv.

Vprašanja in ostali teksti izražajo mnenje njihovega avtorja in tiamo.si se od odgovornosti ograjuje. Vprašanja v zvezi s ponudbami ali druga vprašanja je možno pošiljati preko elektronskega naslova, spletnega obrazca ali zastavljati preko telefonske številke (041) 845 311 ob delavnikih med 8. in 16. uro.

12. Odveza odgovornosti

Spletna stran tiamo.si deluje na način kataloške prodaje blaga in storitev. Kljub trudu za čim večjo točnost in ažurnost ponudbe se lahko zgodi, da se podatki o blagu in storitvi ter ceni spremenijo tako hitro, da jih ne utegnemo popraviti in se še vedno nespremenjeni nahajajo na spletni strani. V primeru naročila za takšno blago ali storitev podjetje kupca obvesti o spremembah in nakup prekliče, oz. mu omogoči preklic naročila ali se dogovori za kakšno drugo možnost.

Pridržujemo si pravico do tipografskih napak in napak, ki bi izhajale iz nenamernega nepravilnega delovanja informacijsko-tehničnega sistema spletne strani.

Podjetje ne odgovarja za točnost podatkov, vnesenih s strani kupca.

13. Dostava

Dostava naročila traja od 1 do 4 delovne dni – med vikendi in prazniki ni dostave. Naročilo praviloma odpošljemo še isti dan, v kolikor je bilo naročilo oddano (in plačano) do 12.ure v istem dnevu.

  • ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku
  • pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije d.o.o.
  • strošek pošiljanja je določen in znaša 4,50 € z DDV (je enoten za vso Slovenijo in dokončen tudi za plačnike po povzetju, kar pomeni, da kupec ne nosi dodatnega stroška Pošte Slovenija d.o.o. za nakazilo denarja)
  • dostava pri vrednosti nakupa enaki ali večji od 50,00 € je brezplačna
  • kot vrednost nakupa se šteje vrednost košarice brez stroška dostave
  • naš partner pakete dostavlja v dopoldanskih urah na naslov, vnesen ob oddaji naročila
  • ker dostavna služba pošiljke dostavlja v dopoldanskih urah, se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov
  • če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, itd.), bo dostavljavec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za poznejši prevzem
  • če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti ponudnika. Ponudnik v tem primeru ugotovi vzroke in o tem obvesti kupca.

Naročeno blago dostavljamo na področju Republike Slovenije.

POŠKODBE PRI DOSTAVI

Kupec naj pri prevzemu pošiljke pregleda njeno vsebnost. V primeru poškodb kupec o le teh obvesti podjetje Mitja Zorman s.p. po elektronski pošti na naslov info[afna]tiamo.si. Po uvodnem kontaktu kupec celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) vrne podjetju na naslov Mitja Zorman s.p., Župetinci 50, 2236 Cerkvenjak, ta pa mu zagotovi nadomestno pošiljko.

14. Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Smatra se, da je nakup izveden preko Pogodbe na daljavo. Jezik, v katerem se sklepa Pogodba, je slovenščina.

OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:

Kupec lahko zahteva (pisno, po elektronski pošti, po telefonu ali osebno) pogodbo na daljavo in jo lahko prejme po pošti na svoj naslov, v elektronski obliki preko elektronskega sporočila ali jo osebno prevzame na sedežu podjetja.

Kupec ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od oddaje naročila podjetju sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V kolikor je kupec blago že prejel, ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prejema podjetju pisno sporoči, da želi blago vrniti. Če je kupec blago že plačal, mu mora podjetje vrniti plačano kupnino nemudoma oziroma najpozneje v roku štirinajstih (14) dni po prejemu sporočila o odstopu. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

V primeru odstopa od pogodbe bo Mitja Zorman s.p. nemudoma oz. najpozneje v štirinajstih (14) dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrnil vsa prejeta plačila. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Kupec v zvezi z odstopom od pogodbe krije stroške vračila blaga.

Blago vam zamenjamo tudi v primeru, če smo vam zaradi naše napake odposlali napačen izdelek. Celoten znesek kupnine (vključno s stroškom dostave) vam vrnemo takoj po prejetju vrnjenega blaga.

Obrazec za odstop kupca od pogodbe se nahaja TUKAJ.

15. Stvarna napaka

Kupec lahko svoje pravice iz naslova stvarne napake uveljavlja, če o napaki obvesti prodajalca (Mitja Zorman s.p.) v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko kupec prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve (2) leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in kupcem rabljena stvar, prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine eno (1) leto, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, bo podjetje (Mitja Zorman s.p.) čim prej, vendar najpozneje v roku osmih (8) dni ugodila kupčevi zahtevi za uveljavljanje stvarne napake. V kolikor je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen, bo podjetje (Mitja Zorman s.p.) najpozneje v osmih (8) dneh pisno odgovorilo na kupčevo zahtevo za uveljavljanje stvarne napake.

Vrnjeno blago pošljite na naš naslov:

Mitja Zorman s.p.
Župetinci 50
2236 Cerkvenjak

Obrazec za uveljavljanje stvarne napake se nahaja TUKAJ. Obrazec izpolnite in ga vrnite po elektronski pošti info[afna]tiamo.si ali natisnjenega na naš naslov: Mitja Zorman s.p., Župetinci 50, 2236 Cerkvenjak.

Pravico do vračila kupnine v primeru stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

16. Reševanje pritožb in sporov

Podjetje Mitja Zorman s.p. se bo trudilo vsako nejasnost, pripombo ali pritožbo razrešiti v čim krajšem možnem času, pri tem pa bo spoštovalo zakonodajo (Zakon o varstvu potrošnikov) in se po najboljših močeh trudila doseči dogovor.

Pripombe in pritožbe sprejemamo na več načinov:

  • pisno na naslov Mitja Zorman s.p., Župetinci 50, 2236 Cerkvenjak, Slovenija
  • pisno na elektronski naslov info[afna]tiamo.si

Postopek obravnave je zaupen. V kolikor dogovor ne bo mogoč je za spore pristojno stvarno sodišče v Mariboru.

Podjetje Mitja Zorman s.p. bo v petih delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo, sporočilo kupcu, kako dolgo jo bo obravnavalo, in ga vseskozi obveščalo o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Mitja Zorman s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam prijetno nakupovanje!

Zadnja sprememba splošnih pogojev: 01. 01. 2023