Splošni pogoji poslovanja
S spletno stranjo www.tiamo.si upravlja podjetje TI AMO, trgovina in storitve, Mitja Zorman s.p. Podjetje je vpisano v Poslovni register Slovenije na dan 01.10.2015.
Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani www.tiamo.si (v nadaljevanju: tiamo.si) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ter ostalo predpisano zakonodajo za prodajo preko interneta in takšen način poslovanja. Pogoji obravnavajo delovanje tiamo.si ter poslovni odnos med Mitja Zorman s.p., registriranimi uporabniki (v nadaljevanju: uporabniki) in kupci blaga ali storitev (v nadaljevanju: kupci).
1. Splošno o tiamo.si
Tiamo.si je spletna stran, na kateri se izvaja spletna prodaja parfumov.
2. Ponudba in izvor
Ponudba, ki se nahaja na spletni strani, se lahko zaradi narave poslovanja dnevno spreminja. Cene posameznega blaga so redne in akcijske cene oz. cene s popustom.
Mitja Zorman s.p. odgovarja za kvaliteto blaga ali izvedbo storitve. Mitja Zorman s.p. tudi odgovarja za morebitne pritožbe ali posledice, ki bi lahko nastale, ko uporabnik koristi blago ali storitev. Za izvedbo storitev ali prodajo blaga in s tem povezanimi morebitnimi pritožbami je v celoti odgovorno podjetje Mitja Zorman s.p.
Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last podjetja Mitja Zorman s.p. ali njegovih dobaviteljev, poslovnih partnerjev ali pa so le zgolj simbolični in ne zagotavljajo natančnih lastnosti izdelka ali storitve ter lahko prikazujejo simbolično ali dejansko storitev, ponudbo, podjetje ali blago.
Izvor dišav
V naši spletni trgovini in poslovalnicah ponujamo točene parfume Mistral proizvedene na Poljskem, čigar generalni uvoznik za Slovenijo je podjetje A Real, Alenka Rožen s.p.
Dolgoletne izkušnje proizvajalca so iz najvišjega razreda, kar pomeni da je vonj jamstvo kakovosti in trajnosti našega parfuma.
Naše dišave se zgledujejo po najbolj znanih dišavah na svetu in lahko zadovoljijo tudi najbolj prefinjene okuse. Seznam točenih parfumov večkrat na leto tudi povečujemo zaradi novitet na svetovnem trgu.
Prodaja točenih parfumov poteka z izlitjem iz velikih steklenic v izbrane majhne stekleničke štirih različnih kapacitet (15, 30, 50 in 100 ml). Ta oblika prelivanja parfumov je znana že stoletja nazaj.
V današnjem času ta oblika združuje tradicijo najvišje kakovosti. Oblika prelivanja parfumov je zanimiva, ob enem pa najcenejša oblika, ki obstaja na tržišču parfumov.
Točeni parfumi spadajo v skupino EDP (Eau de Parfum) in so veliko bolj vzdržljivi kot običajno komercialno dostopni izdelki za osebno nego, kot so npr. toaletne vode (Eau de Toilet).
Imena parfumov so last določenih blagovnih znamk, katerih ne zastopamo, temveč jih uporabljamo zgolj za identifikacijo točenih parfumov!
Točeni parfumi niso pakirani kot originalni izdelki!
3. Nakup in račun
Mitja Zorman s.p. nastopa kot podjetje, ki ponuja blago ali storitve preko interneta. Kupec znesek plača podjetju Mitja Zorman s.p., skupaj z blagom ali storitvijo pa prejme tudi račun. Podjetje posluje na območju Republike Slovenije. Izdelke pošiljamo na območje Republike Slovenije.
Vsak paket vsebuje tudi fizičen račun, ki ga sicer stranka prejme tudi po elektronskem naslovu.
4. Načini plačila
Nakup preko Tiamo.si je varen, preprost in udoben. Kupec mora poskrbeti, da so njegovi podatki pravilni in resnični, ne glede na način plačila.
Znesek naročila nakažete na naslov:
Podjetje: Mitja Zorman s.p.
Naslov: Župetinci 50, 2236 Cerkvenjak
Sklic: SI00 ### (### je številka naročila)
Koda namena: GDSV
IBAN: SI56 0468 2011 4204 878
Banka: Nova KBM d.d.
BIC: KBMASI2X
OMOGOČAMO NASLEDNJE NAČINE PLAČILA:
Plačilo preko UPN naloga (po predračunu)
Pri oddaji naročila označite, da želite plačilo izvesti preko plačilnega naloga oz. vaše spletne banke. Po oddaji naročila boste na vaš elektronski naslov dobili vse potrebne podatke za izvedbo plačila. V tem primeru vam odpremimo paket šele naslednji dan, ko dobimo vaša sredstva na naš račun. Odpremo lahko pohitrite v tem primeru tako, da nam pošljite dokazilo o vašem plačilu na elektronski naslov info[afna]tiamo.si. V primeru prejetega plačila do 12h vam bomo odposlali paket še v istem dnevu.
Plačilo preko sistema PayPal
Pri oddaji naročila kliknite izberite Paypal ter potrdite s klikom na Paypal Buy Now. Pojavilo se bo novo okno, kjer se prijavite v svoj Paypal račun in zaključite plačilo.
Plačilo s plačilno kartico (Mastercard, Visa, American Express, Discover)
Če Paypal računa nimate in bi želeli plačati le s katero od naštetih plačilnih kartic, izberite možnost Paypal ter potrdite s klikom na Paypal Buy Now. V pojavnem oknu boste namesto prijave kliknili Create an Account (ustvari račun). V pojavnem oknu se bodo prikazala polja za vnos kartičnih podatkov, naslov za račun ter e-poštni naslov, kamor boste prejeli potrditev transakcije.
Plačilo po povzetju
Prevzem paketa boste plačali poštarju ob prejemu pošiljke.
Zgornji načini plačil veljajo pri vseh ponudbah razen, če je drugače navedeno v sami ponudbi
Pridržujemo si pravico, da pri določenih ponudbah poljubno omejimo načine plačila na samo enega ali poljubno kombinacijo plačilnih načinov. Takšna sprememba bo jasno zapisana pri sami ponudbi.
Naročila so v elektronski obliki shranjena na strežniku in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun). Podjetje posluje na področju Republike Slovenije. Izdelke pošiljamo na področje Republike Slovenije.
5. Cena ponudbe
Cene vseh ponudb blaga ali storitev so vnaprej določene in vsebujejo DDV. Cene veljajo za vse kupce vendar le v času trajanja posamezne ponudbe in v primeru plačil navedenih v teh pogojih ter samo na spletni strani tiamo.si.
Cene veljajo do trenutka dobave izdelka. Pridržujemo si pravico do spremembe le-teh.
Cene se zaokrožujejo na dve decimalni mesti (1 cent).
Z registracijo obiskovalec/kupec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa ter dostop do vseh podatkov pogodbe na daljavo.
Pogodba na daljavo med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji določeni in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
S plačilom po predračunu kupec sprejme splošne pogoje.
6. Minimalna vrednost naročila
Znesek minimalnega naročila znaša 8,00 EUR brez morebitnih stroškov poštnine. Kupec je med nakupom (dodajanju v in odstranjevanju izdelkov iz košarice) ter med pregledom same košarice obveščen o znesku, v kolikor le ta ni enak ali ne presega zneska minimalnega naročila.
7. Postopek registracije in nakupa na tiamo.si
Uporabnik lahko naročilo opravi kot gost ali kot registriran uporabnik.
Da bi uporabnik lahko na spletni strani tiamo.si videl svojo zgodovino naroči, si izdelke dodal med pribljubljene in spremljal zalogo trenutno nedobavljivih izdelkov, se mora registrirati. Uporabnik poda svoje podatke, elektronski naslov, naslov za dostavo in ostale podatke. Dodeljeno uporabniško ime predstavlja elektronski naslov uporabnika. Prvo geslo uporabnik prejme od tiamo.si, kasneje pa si uporabnik geslo lahko poljubno spremeni. Geslo se prejme preko elektronske pošte. Z registracijo se uporabniku omogoča nakup. Uporabnik se avtomatično včlani v storitev prejemanja elektronskih novic, kar pa lahko naknadno spremeni v svojem profilu (Moj račun, Nastavitve računa).
- Uporabniku se dodeli uporabniško ime, ki je enako kot njegov elektronski naslov, in geslo (geslo kasneje lahko spremeni). Na svoj elektronski naslov prejme geslo s katerim lahko dostopa do svojega profila.
- Uporabnik se odloči za ponujeno ponudbo, izbere način plačila in opravi nakup.
- Ob zaključku ponudbe (po izteku določenega termina ali po nakupu vseh zalog), se ponudba umakne s spletne strani ali se objavi informacija “nedobavljiva količina”.
- S klikom na »Nakup z 1 klikom« ali »Nadaljuj« se prične postopek nakupa in izbere način plačila ter opravi nakup.
- Uporabnik lahko v zavihku “Moj račun” opravi vpogled v stanje naročil, zgodovino naročil ter priljubljene izdelke.
- Uporabniku se na elektronski naslov pošlje tudi informativno obvestilo o izvedenem nakupu.
- Nakup je opravljen, ko uporabnik izvede plačilo na pravilen način.
ROKI ZA PLAČILO:
- pri plačilu s plačilno kartico in paypalom – 1 dan
- preko UPN naloga – do 3 delovnih dni
- plačilu po povzetju – ob dostavi pred prevzemom pošiljke
Mitja Zorman s.p. si pridržuje pravico, da iz kakršnih koli razlogov umakne izdelek ali storitev iz ponudbe.
Zloraba nakupa je kazniva.
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Kupec ima v roku do odpošiljanja blaga pravico do odstopa od pogodbe na daljavo (naročilo je potrebno preklicati po elektronski pošti na naslov info[afna]tiamo.si). Obvezno je potrebno dopisati številko naročila. Elektronski naslov s katerega opravljate preklic naročila, se mora ujemati z elektronskim naslovom, ki je uporabljen pri potrditvi nakupa. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Podrobnosti o pogodbi na daljavo so vedno na voljo na strežniku www.tiamo.si, kamor naročnik dostopa z uporabniškim imenom in geslom, ki ga prejme ob prvem naročilu. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
8. Varnost nakupa s plačilnimi karticami
Ponudnik zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov. Poskrbljeno je za varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami, ki se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku.
9. Varovanje osebnih podatkov
Pri registraciji ali nakupu kupec dovoli podjetju Mitja Zorman s.p. zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov.
Mitja Zorman s.p. se zavezuje, da bo skrbno in v skladu z zakonodajo varoval podatke uporabnikov.
Podatki se zbirajo na podlagi osebne privolitve posameznika in za nedoločen čas oziroma, če Zakon o varovanju osebnih podatkov predvideva drugače, za čas kot ga predvideva.
Osebni podatki se zbirajo za namen nemotene izvedbe naročil oz. ponudbe, komunikacijo s kupcem, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev ter, če se kupec tako odloči, za pošiljanje obvestil, novic in ponudb (preko sms sporočil, elektronske pošte, pisno na naslov).
V tem okviru se zbirajo naslednji podatki: IP naslov, osebno ime, naslov stalnega ali začasnega prebivališča, datum rojstva, spol, telefonska številka, naslov elektronske pošte, čas in datum registracije ter arhiv komunikacije s spletno trgovino. V kolikor bi šlo za darilni bon se zbira še ime in priimek obdarovanca ter njegov naslov.
Podjetje Mitja Zorman s.p. spoštuje zasebnost uporabnikov spletne strani tiamo.si in se zavezuje, da bo pridobljene osebne podatke skrbno varovalo in jih brez privolitve ne bo posredovalo tretji osebi oziroma jih ne bo uporabilo drugače kot izključno za zgoraj navedene namene, razen v primerih, ko bi te podatke zahteval pristojni državni organ, ki bi za to imel zakonsko osnovo in v primeru, da obstaja sum zlorabe pri poslovanju s strani uporabnika spletne strani. Mitja Zorman s.p. lahko podatke posreduje samo pogodbenemu obdelovalcu podatkov.
Vnašanje osebnih podatkov in podatkov za plačilo poteka preko varnega spletnega obrazca, zaščitenega z enakimi ali podobnimi šifrirnimi mehanizmi, kot jih uporabljajo banke in druge zaupanja vredne institucije.
Uporabnik je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, na način, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Zbirka osebnih podatkov je zavedena na spletni strani informacijskega pooblaščenca (www.ip-rs.si).
10. Komunikacija z uporabniki
Komunikacija z uporabniki tiamo.si poteka preko spletne strani in preko elektronskih sporočil torej preko sredstev komunikacij na daljavo, v izjemnih primerih tudi telefonsko oz. po pošti. Komunikacija z uporabniki poteka tudi preko družabnih omrežij na katerih je registriran profil TI AMO točenih parfumov.
Uporabnik za določeno ponudbo izve na internetni strani www.tiamo.si, preko oglasnih sporočil v tiskanih, elektronskih, spletnih medijih, radijskih ali televizijskih medijih.
Ponudba na spletni strani bo sestavljena na način, da bo iz njenega sporočila jasno in razvidno, da gre za ponudbo blaga ali storitev z določenimi popusti, akcijami ali ugodnostmi ter pogoji, pod katerimi bo možno pridobiti določeno ponudbo.
Uporabnik se bo lahko naročil na prejemanje elektronskih obvestil in se od prejemanja tudi na enostaven način odjavil. Obvestila zajemajo informacije o aktualnih ali bodočih ponudbah, promocijo tiamo.si ter druga oglasna sporočila tiamo.si ali njenih partnerjev. Za prejemanje obvestil se smatra, da je potrebna osebna privolitev in ni možno, v kolikor pri registraciji uporabnik to ne označi ali se na drug način ne prijavi nanj.
11. Osnovne informacije za uporabnike
Na spletni strani tiamo.si se nahajajo informacije o podjetju, ki upravlja s spletno stranjo. Te informacije so ime in sedež podjetja, kontakti ter druge potrebne informacije, najmanj pa tiste, ki jih zahteva zakonodaja.
Uporabniki bodo našli tudi informacije blaga ali storitev, pogoje dostave, veljavnosti ponudb in ostale informacije.
Uporabniki, ki imajo kakršna koli vprašanja v zvezi s ponudbo, lahko ta vprašanja zastavijo preko spletne strani. Preko elektronskega naslova oziroma kontaktnega obrazca, telefonsko ali preko družabnih omrežij. Način zastavljanja bo obrazložen na sami spletni strani, v družbenem omrežju ali drugače. Tiamo.si lahko ta vprašanja skupaj z odgovori tudi objavi. V kolikor bo potekala avtomatična objava, si tiamo.si pridržuje pravico izbrisa teksta, ki je žaljiv, nezakonit, nemoralen ali kazniv.
Vprašanja in ostali teksti izražajo mnenje njihovega avtorja in tiamo.si se od odgovornosti ograjuje. Vprašanja v zvezi s ponudbami ali druga vprašanja je možno pošiljati preko elektronskega naslova, spletnega obrazca ali zastavljati preko telefonske številke (041) 845 311 ob delavnikih med 8. in 16. uro.
12. Pritožbe in spori
Podjetje Mitja Zorman s.p. se bo trudilo vsako nejasnost, pripombo ali pritožbo razrešiti v čim krajšem možnem času, pri tem pa bo spoštoval zakonodajo (Zakon o varstvu potrošnikov) in se po najboljših močeh trudil doseči dogovor.
Uporabnikom je na voljo nekaj kontaktov:
- pisno na naslov Mitja Zorman s.p., Župetinci 50, 2236 Cerkvenjak, Slovenija
- pisno na elektronski naslov info[afna]tiamo.si
Postopek obravnave je zaupen. V kolikor dogovor ne bo mogoč, je za spore pristojno stvarno sodišče v Mariboru.
Reklamacije v zvezi s kakovostjo ali izpeljavo same ponudbe se rešujejo med kupcem in Mitja Zorman s.p..
13. Odveza odgovornosti
Spletna stran tiamo.si deluje na način kataloške prodaje blaga in storitev. Kljub trudu za čim večjo točnost in ažurnost ponudbe se lahko zgodi, da se podatki o blagu in storitvi ter ceni spremenijo tako hitro, da jih ne utegnemo popraviti in se še vedno nespremenjeni nahajajo na spletni strani. V primeru naročila za takšno blago ali storitev podjetje kupca obvesti o spremembah in nakup prekliče, oz. mu omogoči preklic naročila ali se dogovori za kakšno drugo možnost.
Pridržujemo si pravico do tipografskih napak in napak, ki bi izhajale iz nenamernega nepravilnega delovanja informacijsko-tehničnega sistema spletne strani.
Podjetje ne odgovarja za točnost podatkov, vnesenih s strani kupca.
14. Pravice kupca
Smatra se, da je nakup izveden preko Pogodbe na daljavo. Jezik, v katerem se sklepa Pogodba, je “SLOVENŠČINA”.
Kupec ima pravico, da v petnajstih (15) dneh od oddaje naročila podjetju sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Če je kupec blago že plačal, mu mora podjetje vrniti plačano kupnino v roku petnajstih (15) dni po prejemu sporočila o odstopu. V vračilo kupnine se ne šteje znesek za opravljeno storitev dostave.
V kolikor je kupec blago že prejel, ima pravico, da v petnajstih (15) dneh od prejema podjetju pisno sporoči, da želi blago vrniti. V petnajstih (15) dneh od pisnega sporočila mora kupec blago vrniti, vendar v originalni embalaži in neodprto, Mitja Zorman s.p. pa mu mora vrniti plačano kupnino v roku petnajstih (15) dni po prejemu vrnjenega/preklicanega blaga. V vračilo kupnine se ne šteje znesek za opravljeno storitev dostave.
Blago vam zamenjamo tudi v primeru, če smo vam zaradi naše napake odposlali napačen izdelek. Kupnino vam vrnemo takoj po prejetju vrnjenega blaga.
Kupec v celoti krije stroške dostave pri vračilu blaga.
V kolikor Mitja Zorman s.p. upravičeno sumi, da kupec namenoma opravlja nakup in nato zahteva odstop od naročila, zgolj z namenom, da bi zavajal ali škodoval podjetju Mitja Zorman s.p., kupec ni upravičen do vračila vplačanega zneska.
V kolikor kupec na poziv prodajalca ni poravnal zneska oziroma vnaprejšnjega plačila po predhodnem predračunu kot zavarovanje k resnosti sklenitve posla, se smatra, da kupec ni sprejel ponudbe in da pogodba ni bila sklenjena. Mitja Zorman s.p. o tem nemudoma obvesti kupca.
15. Dostava
Dostava naročila traja od 1 do 4 delovne dni – med vikendi in prazniki ni dostave. Naročilo praviloma odpošljemo še isti dan, v kolikor je bilo naročilo oddano (in plačano) do 12.ure v istem dnevu.
- Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
- Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije d.o.o.
- Strošek pošiljanja je določen in znaša 3,90 € z DDV (je enoten za vso Slovenijo in dokončen tudi za plačnike po povzetju, kar pomeni, da kupec ne nosi dodatnega stroška Pošte Slovenija d.o.o. za nakazilo denarja).
- Dostava pri vrednosti nakupa enaki ali večji od 30,00 € je brezplačna.
- Kot vrednost nakupa se šteje vrednost košarice brez stroška dostave.
- Naš partner pakete dostavlja v dopoldanskih urah na naslov, vnesen ob oddaji naročila.
- Ker dostavna služba pošiljke dostavlja v dopoldanskih urah, se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov.
- Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, itd.), bo dostavljavec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za poznejši prevzem.
- Če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti ponudnika. Ponudnik v tem primeru ugotovi vzroke in o tem obvesti kupca.
Naročeno blago dostavljamo na področju Republike Slovenije.
Poškodbe pri dostavi
Kupec naj pri prevzemu pošiljke pregleda njeno vsebnost. V primeru poškodb kupec o le teh obvesti podjetje Mitja Zorman s.p. po elektronski pošti na naslov info[afna]tiamo.si. Po uvodnem kontaktu kupec celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) vrne podjetju na naslov Mitja Zorman s.p., Župetinci 50, 2236 Cerkvenjak, ta pa mu zagotovi nadomestno pošiljko.
16. Vračilo blaga – reklamacija
OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
KUPEC NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE IN VRAČILA IZDELKOV V PRIMERU:
- če je uporabnik že odstranil embalažo in jih odpečatil;
- uporabljenega izdelka, saj so ti izdelki po naravi neprimerni za vračilo (npr. imajo vidne znake uporabe);
- izdelkov, ki so poškodovani ali v spremenjeni količini.
Vrnjeno blago pošljite na naš naslov:
Mitja Zorman s.p.
Župetinci 50
2236 Cerkvenjak
Obrazec: Obrazec za reklamacijo. Obrazec izpolnite in ga vrnite po elektronski pošti info[afna]tiamo.si ali natisnjenega na naš naslov: Mitja Zorman s.p., Župetinci 50, 2236 Cerkvenjak.
REKLAMACIJA:
Kupec lahko blago reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
Zadnja sprememba splošnih pogojev: 01. 12. 2020